söndag 10 januari 2021

Läsplanering vecka 02

 Kommande vecka blir nog den lugnaste vecka på ett tag, eventuellt har jag bara en tidsbokning att göra. Ska ha provtagning ca 1 vecka innan läkarbesök och då hamnar den provtagningen antingen i slutet på den här veckan eller senast måndag veckan därefter. Utöver det så har jag några mail att författa (ett av mailena är på finska och väldig officiellt och finska är ett av mina svagaste språk numera) och minst ett jobbigt telefonsamtal att göra. Men utöver det där så bör jag få ordentligt med tid över för läsning och recensioner. 


Det jag tänkt läsa den här veckan är

Lögnspiran av Joseph A. Davis






Mörkret före gryning av David Baldacci






Vinterbröllop av Sarah Morgan











Spökfången av Jens Henrik Jensen











Vad har du planerat att läsa under vecka 02?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar