fredag 6 mars 2020

Helgläsning vecka 10

Jag hade planerat hinna göra mer under veckan än vad det sen blev så nu får jag försöka ta igen lite i helgen, och då både när det gäller läsningen och recensionsskrivandet. Jag har sovit ordentligt under fredagen och vi har inga planer på att åka iväg någonstans så den här helgen är det ju verkligen läge att komma ikapp med ett och annat. I och för sig så ha5r det ju inte varit en katastrof att jag inte lyckats få ur mig recensioner eftersom ja var helt ikapp föregående vecka. Det är alltså inga massiva högar som väntar på att  ja ska ta itu med dem men bättre att få det gjort så snart som möjligt så att högarna inte hinner växa sig alltför stora.



Det jag tänkt läsa den här helgen är



Brister av Alexandra Thomas
Läser jag just nu









Fattig student av Karen Elene Thorsen










Min fars hemlighet av Sara Blædel
















Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar