söndag 15 mars 2020

Läsplanering vecka 12

Under kommande vecka lär vi inte ta många steg utanför dörren. Det enda är väl om vi absolut behöver handla någon färskvara men då sticker maken ensam till närmaste lilla livsmedelsaffär lite snabbt. Det blir alltså till att mysa hemma, hålla lite koll på omvärlden genom tv och tidningar och läsa böcker. Förhoppningsvis hinner jag läsa en hel del för det skulle behövas just nu, min uppmärksamhet upptogs av annat under föregående vecka så det blev inte alls så mycket läst som jag hade hoppats på och många av böckerna från förra veckoplaneringen får hänga med här. Och jag behöver också skriva och publicera recensioner eftersom jag återigen halkat efter lite.



Det jag har tänkt läsa under vecka 12 är

Geiger av Gustaf Skördeman












Det onda av Inès Bayard











Förstfödd av Nykänen & Selåker









Skulle jag hinna någon till så skulle jag bli väldigt glad, men jag vill inte planera in mer just nu. Bättre att inte försöka pressa sig själv till det yttersta när man har annat att tänka på också.

Vad har du tänkt dig att läsa under vecka 12?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar