söndag 1 mars 2020

Läsplanering vecka 10

Kommande vecka fortsätter det numera "vanliga" med läkarbesök osv genom att tisdagen ägnas åt ultraljud på röntgenavdelningen på Akademiska sjukhuset i Uppsala. Det enda positiva med det är att det inte är några förberedelser inför ultraljudet - jag behöver inte fasta, ta ytterligare prover osv. Det tråkiga är att det dröjer ett litet tag innan jag får veta resultatet. Det andra positiva är att det alltså "bara" försvinner två dagar från läsningen under vecka 10 - 1 dag för besöket och dagen efter för återhämtning. Så förhoppningsvis hinner jag läsa lite mer än vad jag kunnat göra de senaste veckorna.


Det jag tänkt läsa under vecka 10 är

Ljuskällan av Hanna Landahl
Läser jag just nu












Brister av Alexandra Thomas












Fattig student av Karen Elene Thorsen












Min fars hemlighet av Sara Blædel












Havets drottning av Jöns Hellsing







Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar