måndag 23 mars 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 12

Vecka 12 blev ännu en i raden av bottenveckor den senaste tiden. I och med omvärldshändelserna har jag haft väldigt svårt att koncentrera mig på bokläsningen och det har varit ännu värre med recensionsskrivandet. Det var faktiskt först nu under helgen som jag lyckades ta mig i kragen lite, lämna nyhetsrapporteringen och ägna mig lite mer åt böckerna, men det var för sent för att rädda resultatet för vecka 12.
Men nu när jag ändå lyckats börja på att återgå till det normala så är det bara att försöka hålla den här riktningen under kommande vecka och hålla tummarna att jag lyckas med att koncentrera mig på bokläsningen och recensionerna.



Det jag gjorde under vecka 12 var

Jag läste ut 1 bok

Havets drottning av Jöns Hellsing

Jag publicerade 0 recensioner

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Astrids resa av Pia F Davidson
Bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar