måndag 9 mars 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 10

En ganska dålig vecka igen, men förhoppningsvis är det den sista på ett tag i alla fall. Vecka 10 hade jag en ultraljudsundersökning och det gjorde såklart att jag var okoncentrerad vilket gick ut över recensionerna och kanske lite över läsningen också. När jag har mycket annat att tänka på så är det svårt att koncentrera mig på att försöka få till recensionerna, inspirationen tryter och jag har svårt att få till det rätta tänket. Läsningen gick ändå relativt bra, vilket jag faktiskt är lite förvånad över, men förklaringen kan nog vara att läsningen i perioder som denna blir mer som en flykt från det som är jobbigt. Kanske att allt lättar nu när pressen från sjukvården minskar. Det mest positiva den här veckan var nog att jag lyckades avhålla mig från att köpa böcker, trots att bokrean fortfarande pågår.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 10 var

Jag läste ut 3 böcker

Ljuskällan av Hanna Landahl
Brister av Alexandra Thomas
Fattig student av Karen Elene Thorsen

Jag publicerade 0 recensioner

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Förstfödd av Nykänen & Selåker
Mamma: En fråga om dagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar