fredag 13 mars 2020

Helgläsning vecka 11

Den här helgen kommer vi definitivt att hålla oss hemma. Jag tillhör flera riskgrupper så det är definitivt inte tillrådligt för mig att ge mig ut  på stan just nu. Jag måste ju medge att jag är väldigt sugen på en secondhandrunda men jag får nog hålla mig ett tag till. Nu ska jag istället försöka koncentrera mig på läsningen och recensionerna. Under helgen blir det alltså mycket tv-tittning, läsning och recensioner hoppas jag. Det jag får försöka minska på är att läsa tidningar och fascineras hur folk hanterar det här med coronaviruset.



Det jag tänkt läsa den här helgen är



Min fars hemlighet av Sara Blædel












Havets drottning av Jöns Hellsing












Geiger av Gustaf Skördeman









Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar