onsdag 18 mars 2020

Månadens bästa bok februari 2020

Det är så mycket som händer i världen att jag har fullt upp med att hålla koll på nyheter på tv och i tidningar och glömmer bort att göra en del månatliga inlägg.
Dags att plocka fram månadens bästa bok för februari. Det var riktigt svårt den här gången att välja en eftersom jag läste böcker av två av mina favoritförfattare. Båda hamnade bland Årets favoriter, och faktiskt så kunde jag inte välj bara en utan de fick dela på platsen som Månadens bästa bok februari.

Allt var för Liv av Aliya Dahlgren
Andra boken av en författare som med sina två böcker definitivt hamnat bland mina favoritförfattare.
Ännu inte recenserad, recension kommer inom kort.











I mörker gömd av Karin Slaughter
En favoritförfattare med en bok om en favoritkaraktär






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar