fredag 27 mars 2020

Helgläsning vecka 13

Det blir en hemmahelg den här helgen också men vi har faktiskt inga problem med det. Både maken och jag har så mycket att göra att tiden bara flyger iväg och emellanåt känns det som om tiden ändå inte räcker till för allt vi skulle vilja göra. Skillnaden mot före corona är att vi nu inte kan åka iväg på roligheter på samma sätt som tidigare på grund av smittorisken. Jag har äntligen kommit igång lite bättre med läsningen så nu försöker jag läsa ikapp det som jag halkade efter med under de veckorna då jag läste nästan endast tidningsnyheter.



Det jag tänkte läsa den här helgen är



Mamma - en fråga om dagen












Förstfödd av Nykänen & Selåker













Bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling









Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar