söndag 8 mars 2020

Läsplanering vecka 11

Vecka 11 blir första veckan på länge som jag inte har några sjukvårdsbesök inplanerade och det ska bli så otroligt skönt! Jag är vid det här laget ganska så trött på den svenska sjukvården och skulle helst vilja slippa dem helt och hållet, men får ju vara nöjd med att slippa dem i ett par veckor i alla fall. Egentligen är jag väldigt sugen på att sticka iväg på något roligt, men tyvärr får jag nog hålla mig hemma. Jag tillhör många riskgrupper och med tanke på att det nu är årstid för kräksjuka, influensa och det senaste, coronavirus, så bör jag hålla mig borta från ställen där jag kan bli smittad, vilket då inkluderar väldigt många platser där det kan finnas många människor. Det här betyder då att jag borde få rätt så rejält med tid för läsning och recensioner, får hoppas bara att orken också infinner sig.

Det jag tänkt läsa under vecka 11 är


Havets drottning av Jöns Hellsing












Geiger av Gustaf Skördeman











Det onda av Inès Bayard












Förstfödd av Nykänen & Selåker










Vad ska du läsa under kommande vecka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar