söndag 29 mars 2020

Läsplanering vecka 14

Vecka 14 lär bli förvillande lik vecka 13 i och med att vi fortfarande kommer att hålla oss hemma på heltid och inte åka iväg på någonting. Faktiskt så kommer vi inte ens åka ut på shoppingrunda, vårt vanliga veckohandlande sköts just nu på nätet. Lite saknar man ju den där rundan vi vanligtvis gör varje vecka, men just nu är det viktigare att ingen av oss blir smittad av coronaviruset. Jag har nu försökt se till att inte följa nyheterna lika slaviskt som tidigare och det har gjort att jag börjat komma igång med bokläsningen igen. Tyvärr är det sämre med recensionsskrivandet men det tänkte jag försöka ta itu med nu under vecka 14.


Det jag tänkt läsa under kommande vecka är



Förstfödd av Nykänen & Selåker
Ska jag börja på idag










Bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling












Den andra sömnen av Robert Harris











Astrids resa av Pia F. Davidson










Vad ska du läsa under vecka 14?

1 kommentar:

  1. Den andra sömnen kommer jag också börja med under veckan!

    SvaraRadera