måndag 16 mars 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 11

Man kan väl säga att jag hade en "ledig" vecka från vården förra veckan och det borde ha fört med sig att jag hann läsa mer än vanligt. Men icke, istället blev det en dålig vecka till, det fanns så mycket som distraherade att jag fick ingenting gjort. Till stor del var det såklart rapporteringen kring coronautbrottet som förstörde koncentrationen, men det var en hel del annat också som gjorde att jag inte riktigt hade ro i kroppen att sätta mig ner och läsa. Det blev lite samma med recensionerna, så nu ligger jag efter igen och har en hög med lästa böcker, som ska recenseras, på skrivbordet. Nu måste jag alltså försöka under vecka 12 ta igen det jag inte hann med under vecka 11

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 11 var

Jag läste klart 1 bok

Min fars hemlighet av Sara Blædel


Jag publicerade 2 recensioner

I mörker gömd - Karin Slaughter

Nu jävlar är det min tur - Senada Amors Lauronen

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Requiem på Dimön av Mariette Lindstein
Han dör om du inte av Peter James

Jag köpte 4 böcker

Soppa av Tommy Myllymäki
Såser av Tommy Myllymäki
Grönsaker av Tommy Myllymäki
Frida Kahlo - en biografi av Hayden Herrera

Nu är det bara att hålla tummarna att vecka 12 blir bättre.


1 kommentar:

  1. Var kan jag läsa vad du tyckte om boken Min fars hemlighet?

    SvaraRadera