söndag 22 mars 2020

Läsplanering vecka 13

Läsningen den senaste tiden har inte alls gått enligt planerna i och med att jag distraherats alltför mycket av det som händer runt omkring. Vändpunkten kom i helgen då jag äntligen lyckades ta mig i kragen och komma igång med bokläsandet igen. Egentligen skulle jag under kommande vecka haft en behandling och ett möte med sjukgymnast, men som läget är nu så finns det inte en chans att jag ger mig in i sjukvårdssystemet så jag har avbokat allt - det är ändå inte precis livsnödvändiga besök det handlar om. Nu gäller sen stenhård disciplin - jag behöver inte hålla ett öga på nyheterna hela tiden utan nu är det dags att ta itu med nöjesläsning

Det jag ska läsa den här veckan är


Geiger av Gustaf Skördeman
Läser jag just nu










Det onda av Inés Bayard











Förstfödd av Nykänen & Selåker












Mamma - en fråga om dagen










Vad ska du läsa under vecka 13?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar