tisdag 31 mars 2020

Läsplanering april 2020

Dags att planera för läsningen i april. Under mars har bokhögarna med olästa böcker vuxit rejält igen i och med att jag under de första veckorna i månaden koncentrerade mig mycket på nyhetsläsning istället för på böckerna. Nu har jag kommit igång med bokläsningen igen så jag satsar på att kunna minska de här högarna en del under april månad. Jag skulle också ha haft en del läkartider i mars men bokade om dessa så de lär dyka upp i april istället, alltså lär det gå bort lite dagar på sånt. Men med lite tur så får jag ändå ordentligt med tid för läsning, speciellt eftersom vi fortsätter att hålla oss hemma såsom vi gjort de senaste veckorna.

Och så kommer vi till mitt dåliga samvete, dvs hyllvärmarläsningen. Jag lyckades inte läsa ut hyllvärmaren som jag började på i mars så den hänger med i april och jag hoppas verkligen att jag klarar av att läsa ut den nu och kanske börja på någon annan, men det vågar jag inte planer för.



Högt spel av Jan Mårtenson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar