lördag 30 januari 2016

Lördagsnöjen

Vi åker ofta på loppis alt second-hand på lördagarna och då brukar jag nästan alltid hitta någon bok jag vill ha, men idag blev det inte så. Vi besökte en loppis som vi aldrig tidigare varit på och visst fanns där böcker, men problemet var att de böcker jag kunde ha varit intresserad av var sådana som jag redan läst. Därefter styrde vi kosan till Röda korsets butik, men även det besöket var slöseri med tid, där fanns absolut ingenting som jag ville ha. Enda positiva med de här besöken är väl att mängden olästa böcker inte ökade, det är ju inte precis så att jag saknar något att läsa. Jag försöker ju också hålla igen på bokinköpen och nu blev jag inte ens frestad! Hurraaa!!

Lördagsnöjen har jag ändå. Ikväll blir det te och läsning














och så tar jag en paus emellanåt och målar lite.



















2 kommentarer:

  1. Vilken underbar tekanna och kopp! :)

    SvaraRadera
  2. Åh så fin hörna att måla på :) och så fin tekanna och kopp.

    SvaraRadera