måndag 4 januari 2016

Veckans bokbloggsfråga vecka 1

Äntligen kan man återgå till de "vanliga" rutinerna och vardagslivet. Och till rutinerna och vardagslivet  hör numera Veckans bokbloggsfråga som anordnas av Barnboksbloggen. Så här vecka 1, 2016 undrar hon



Kommer du att delta i någon boklig utmaning under 2016? Antingen någon av de som cirkulerar i bokbloggsvärlden eller någon som du gör bara för dig själv. Finns det någon läsutmaning som du skulle vilja genomföra om det bara funnits mer tid?

----------------------

Jag är inte med i speciellt många utmaningar i vanliga fall men i år dök det upp två stycken som jag bestämde mig att delta i, Spänningsutmaningen och Månadens bästa bok. Mer om de utmaningarna finns i inlägget Utmaningar 2016

Nej, jag är inte mycket för utmaningar eftersom jag inte vill styra min läsning alltför mycket. Så för min del är det bra som det är...





6 kommentarer:

  1. Håller med om att man inte vill bli alltför styrd i sin läsning på grund av att man är med i utmaningar.

    SvaraRadera
  2. inte så mycket utmaningar här heller

    SvaraRadera
  3. Jag känner likadant men är ändå lite inne på Johannas deckarhörnas utmaning: En världsomsegling på 366 dagar. Vi får se hur jag gör.

    SvaraRadera
  4. Jag vill också ha utmaningar som ger stor frihet.

    SvaraRadera
  5. Jag gillar utmaningar som låter mig läsa de böcker jag ändå hade läst :)

    SvaraRadera
  6. Kommer också att delta i de två utmaningarna. Tycker det räcker för mig också.

    SvaraRadera