lördag 23 januari 2016

Oemotståndligt!

Idag besökte vi vår favorit second-hand här i Uppsala, Erikshjälpen. Senaste halvåret har jag varit så duktig att när vi besökt den butiken att jag har  kunnat strosa igenom bokavdelningen utan att köpa några böcker överhuvudtaget, men idag kunde jag bara inte låta bli. Den här boken har jag blivit tipsad om av en bekant så jag kunde helt enkelt inte motstå den när jag nu kunde köpa den för 25,-, Det blev bara en bok den här gången, men det berodde nog mest på att det bara fanns den här första delen i trilogin där. Om jag gillar den här så får jag köpa de andra delarna  senare...


Bläckhjärta av Cornelia Funke


4 kommentarer:

  1. Den är så bra! Och så är omslaget så fint:).

    SvaraRadera
  2. Den här är jag väldigt nyfiken på, jag med :) Tror att den kan vara riktigt bra.

    SvaraRadera
  3. Den här läste jag för något år sedan, den var väldigt bra och nu har jag faktiskt köpt andra delen, men den står fortfarande oläst.

    SvaraRadera
  4. Erikshjälpen är ett bra ställe, iaf här i Göteborg! I Uppsala har jag dock aldrig varit =)

    SvaraRadera