måndag 4 januari 2016

Utmaningar 2016

Jag brukar ju inte delta i nästan några utmaningar eftersom jag varken vill styra min läsning alltför mycket. Men i år hittade jag faktiskt två utmaningar som passade mig som handen i handsken. Det är två utmaningar som hålls av Mias bokhörna


SPÄNNINGSUTMANINGEN


som går ut på att man ska läsa en spänningsbok varje månad och sen redovisa för den i slutet av månaden. Och jag läser oftast minst en deckare/thriller el dyl i alla fall så det fungerar ju bra. 

I januari blir min bok Lotus Blues som jag läser just nu


 Den andra utmaningen jag ska delta i är

MÅNADENS BÄSTA BOK


som går ut på att man ska välja bästa boken man läst den månaden och sen redovisa för den hos Mia.

De här utmaningarna fungerar perfekt för mig. Hittills har jag inte sett några andra utmaningar som jag skulle vilja delta i men dyker det upp något så får jag ta det under övervägande då.






2 kommentarer:

  1. Månadens bok kommer jag också att delta i. Fast det känns inte direkt som en "utmaning".

    SvaraRadera
  2. Ja läser man spännande böcker så är det klockrent att vara med i spänningsutmaningen.

    SvaraRadera