fredag 4 maj 2018

Helgläsning vecka 18

Den här fredagen gick inte alls som det var tänkt. Jag hade tänkt både läsa och blogga en hel del, istället blev det att åka till veterinären och det tar alltid en massa tid. Nu var det inte frågan om nånting jätteallvarligt, men den äldsta av våra illerflickor började visa tecken på en sjukdom som hon behövde medicineras för om det inte skulle bli värre och så fick vi såklart tid hos vet idag. Och när vi nu ändå var ute så passade vi på att handla för helgen och det tog såklart tid också. Det betyder att jag just nu ligger efter med allt som borde ha gjorts idag.
Alltså får jag kavla upp ärmarna imorgon och sätta igång med att få undan både ett som annat. Och sen är det läsning som gäller men hur mycket jag hinner återstår att se

Den här helgen tänkte jag läsa






Albanens arv av Rolf Rådén
Började jag på idag











Kyldygnet av Philip Birk









Med tanke på allt annat jag ska försöka hinna med den här helgen så vågar jag inte planera för mer läsning men skulle jag hinna med lite mer än det här så skulle jag bli överlycklig.

Vad ska du läsa i helgen?

1 kommentar: