måndag 21 maj 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 20

Förra veckan gick faktiskt rätt så bra. Jag hade bra med lästid och hade bra tempo i läsandet, och att jag hade bra böcker att läsa hade såklart lite med saken att göra också. Bloggandet är jag också rätt så nöjd med för när det är jättefint väder så har man inte precis lust att sätta sig framför datorn, ändå hann jag med att skriva om ett antal böcker.
Det som verkligen ökar på läslusten för mn del är ju att jag nu kan sitta ute och läsa, så jag tror att det kommer att gå undan med läsandet igen.

------------------

Det som hände vecka 20 är

Jag läste ut 3 böcker

Trollsländan av Michel Bussi (reda recenserad, se längre ner)
Vi gör ingen stor sak av det här av Anders Tempelman (recension den här veckan)
Tystnaden av Dean Koontz (recension den här veckan)

Jag skrev om 4 böcker

Kyldygnet - Philip Birk 
Vit krypta - Mariette Lindstein
Damen som köpte en buss och bara drog - Judy Leigh 
Trollsländan - Michel Bussi 

4 böcker landade i brevlådan den här veckan

Den lilla bistron i Bretagne av Nina George
Marionetten av Louise Björnlund
Liten tvåa med potential av Camilla Davidsson
Demonviskaren av Lovisa Wistrand

Och jag höll nollan när det gäller att köpa böcker!! Wohooooo!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar