måndag 28 maj 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 21

Jag är riktigt nöjd med vecka 21. Läsningen flöt på riktigt bra, jag hade både tid och lust att läsa och många bra böcker att välja mellan. Skrivandet flöt på lika bra och där är jag fortfarande ikapp så jag får emellanåt planera lite extra för när jag ska publicera recensionerna så att inte allt kommer på en gång och att det sen blir tyst i flera dagar. Rec.exen fortsätter att flyta in, men i precis lagom takt så jag inte har känner mig stressad. Nu när sommaren närmar sig så kommer det fler och fler reaerbjudanden från nätbokhandlarna och de är riktigt svåra att stå emot, men än så länge har jag faktiskt klarat av det riktigt bra och det är jag väldigt stolt över. Nu gäller det bara att fortsätta på samma sätt

Det som hände vecka 21 var

Jag läste ut 5 böcker

Gudarnas skymning av Cecilia Larsson Kostenius (redan recenserad, se längre ner)
Den tionde kretsen av Jodi Picoult (redan recenserad, se längre ner)
Mysteriet på Asthall av Jessica Fellowes (recension den här veckan)
Fuck Balance av Helena Eriksson Grönbek & Kersti Hilding Hansen (recension den här veckan)
Marionetten av Louise Björnlund

Jag skrev 4 recensioner

Vi gör ingen stor sak av det här - Anders Tempelman 
Tystnaden - Dean Koontz 
Gudarnas skymning - Cecilia Larsson Kostenius 
Den tionde kretsen - Jodi Picault 

Det dök upp 5 rec.ex i brevlådan den här veckan

Fuck Balance: gilla läget och må bra av Helena Eriksson Grönbek & Kersti Hilding Hansen
Under två timmar av Hanna Landahl
Sekten på Dimön av Mariette Lindstein
Jag har tänkt mycket på oss och våra utmattade kroppar - antologi från föreningen Arbetarskrivare
Lånat silver och krossat glas av Ewa Klingberg

När det gäller Köpta böcker så blev det 0 även den här veckan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar