lördag 26 maj 2018

Veckans bokmärke vecka 21



Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.
---------------------


Ett till av de bokmärken som jag inte kunnat motstå när jag såg den på Tradera, ett reklambokmärke från Cloetta på lite lite kraftigare papper (nästan papp). Vet ej om det är ett äkta gammalt bokmärke eller ett nytryck, men oavsett så är den väldigt charmig med de där gamla bilderna och priset 25 öre för Guldnougat. Såna här reklambokmärken skulle jag vilja ha fler av..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar