söndag 13 maj 2018

Läsplanering vecka 20

Första delen av kommande vecka ska, enligt prognoserna, vara solig och varm, så då får jag hålla mig inomhus, vilket i praktiken betyder att jag kommer att ha rejäl med lästid de dagarna. Om prognosen stämmer och det blir lite svalare under andra hälften så lär jag vara ute så mycket som möjligt och då kanske jag inte hinner läsa så mycket om det inte blir så att jag sätter mig på altanen och läser. Men hur det än blir så räknar jag med att hinna läsa en hel del under vecka 20

Det jag då vill läsa är








Vit krypta av Mariette Lindstein
Läser just nu och tror jag hinner läsa klart idag











Trollsländan av Michel Bussi













Tystnaden av Dean Koontz












Vi gör ingen stor sak av det här av Anders Tempelman



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar