söndag 20 maj 2018

Läsplanering vecka 21

Jag hoppas få ordentligt med lästid under kommande vecka. Enligt väderprognoserna så blir det varmt hela veckan så då kanske jag kan sitta ute och läsa, vilket skulle vara skönt. Det enda tråkiga med det varma vädret är att en del av tiden då går åt till att se till att djuren inte får det för varmt. Katterna fixar ju värmen galant och de går in när det blir för soligt ute, men illrarna är så värmekänsliga att där får man försöka hjälpa till att hålla nere temperaturen i deras utegård.
Men oavsett hur mycket annat jag får att göra så lär jag ju hinna läsa en del och jag hoppas såklart att jag hinner med mycket.



Det jag planerar att läsa under vecka 21 är






Gudarnas skymning av Cecilia Larsson Kostenius
Började jag på idag










Mysteriet på Asthall av Jessica Fellowes











Den lilla bistron i Bretagne av Nina George










Marionetten av Louise Björnlund









Vad ska du läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar