fredag 11 maj 2018

Helgläsning vecka 19

Den här läsplaneringen för helgen kunde jag ju egentligen ha gjort redan i onsdags eftersom den här helgen är en långhelg, men jag bestämde mig för att det skulle vara bättre att göra som vanligt, dvs bara planera för den "vanliga" helgen, dvs fred-sön.
Den här helgen är det lite osäkert hur mycket tid jag kan lägga på läsningen eftersom det inte bara är så fint väder att man vill vara ute så mycket som möjligt och då har inte jag ro att sitta och läsa. Utöver det så tillbringar brorsan helgen hos oss och även om han också läser så går ju en del av tiden då till att umgås, lite social måste man ju vara. Men självklart blir det lite läsning ändå och då har jag tänkt mig att läsa





Vit krypta av Mariette Lindstein
Började jag på i morse













Trollsländan av Michel Bussi










Mer än det här vågar jag inte planera för, jag tror knappast att jag hinner med mer utan får vara glad om jag hinner läsa ut Vit krypta och börja på Trollsländan. Men jag är nöjd så länge det blir någon läsning alls.

Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar