fredag 18 maj 2018

Helgläsning vecka 20

Usch så kallt det var i morse när jag steg upp! Maken försäkrar mig om att det kommer att bli varmare senare på dagen men just nu känns det väldigt avlägset, jag fryser och har dragit på mig de tjocka kläderna igen! Och så sitter jag och dricker varm te för att försöka bli varm. Det är ett rent helvete att vara frusen av sig!

Den här helgen ser det ut att bli ordentligt med lästid i alla fall, vi har inga besök inplanerade och inga andra aktiviteter inbokade heller. Så maken kan pyssla om ute och så kan jag sitta och läsa i lugn och ro.Allt hänger såklart på att ingen av oss kommer på något annat roligt att göra, dvs åka t ex på loppis (säsongens bakluckeloppisar har ju kommit igång nu).

Det jag har tänkt mig att läsa den här helgen är







Tystnaden av Dean Koontz











Gudarnas skymning av Cecilia Larsson Kostenius











Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?





1 kommentar:

  1. Jag skall skjutsa våra tjejer till danslektioner både lördag och söndag, och det innebär lästid för mig. Jag har inte bestämt mig för vilken bok jag skall läsa, men kanske blir det "Hjälp jag är utmattad" och "Små stora saker". Jobbigt att vara så frysen, jag fryser själv väldigt lätt och går omkring i fleecetröja nästan året runt. I dag har det varit otroligt blåsigt och ruggigt, men i helgen skall det bli varmare.

    SvaraRadera