fredag 25 maj 2018

Helgläsning vecka 21

Än så länge ser det ut som om det skulle bli gott om lästid den här helgen. Vi har under veckan hunnit få undan en hel del av det som ska göras så under helgen är det enda måstet att se till att djuren hålls så svala som möjligt, det ska ju bli riktigt varmt på lördag igen. Jag vet att maken har tänkt sig att vi eventuellt ska på loppis på söndag och det skulle nog fungera bra med tanke på att det ska bli (enligt prognoserna) lite svalare på söndag igen. Åker vi på loppisen så går halva dagen bort men det är ju kul att göra lite annat igen och det är länge sen som jag varit på loppis. Jag får bara se till att försöka hålla igen och inte plocka på mig alltför många böcker fast det finns plats i bokhyllorna efter att jag rensat bort en del.

Det jag har tänkt läsa den här helgen är




Fuck Balance: gilla läget och må bättre av Helena Eriksson Grönbek & Kersti Hilding Hansen












Marionetten av Louise Björnlund












Den lilla bistron i Bretagne av Nina George









Vad ska du läsa i helgen?




2 kommentarer: