fredag 5 augusti 2016

Helgläsning

Det är dags att planera lite för helgens läsning. Jag gissar på att jag kommer att få ganska bra med lästid i helgen i o m att maken och brorsan ska hålla på ute på tomten med att klyva ved osv osv. Alltså kan jag sitta i lugn och ro och läsa och pyssla med mitt.

När det gäller böckerna jag ska läsa så är det också väldigt enkelt, det blir rec.ex rakt av.





Flickorna på Englandsbåten av Lone Theils
(Blir jag nog klar med ikväll)














Osynlig makt av J.F Hansson









Osynlig makt är på 640 sidor så den lär ta resten av helgen, alltså får det räcka med dde här två på helgplaneringen.

Vad ska du läsa i helgen?


1 kommentar:

  1. Flickorna på Englandsbåten är jag väldigt nyfiken på, det ska bli intressant att höra vad du tyckte om den.

    SvaraRadera