söndag 14 augusti 2016

Veckoplanering vecka 33

Planeringen för vecka 32 fungerade inte så bra, men det har mer att göra med rec.exet som kom än att planeringen skulle ha varit dålig. Men det är bara att ta nya tag och den här gången får jag ta i beräkning en att ännu ett rec.ex kommer att dyka upp i brevlådan i veckan.
Alltså får det bli en miniplanering den här gången eftersom jag måste räkna med det där rec.exet.











Ängeln vid din sida av Rita Simu
(Har jag redan läst ungefär halva så den blir nog klar imorgon.)












Mayas dagbok av Isabel Allende
(nu måste jag helt enkelt komma igång med den här, den kan ju inte hänga med i planeringen hur länge som helst utan att bli läst)







Och så räknar jag alltså med att det kommer ett rec.exd, och eftersom jag alltid prioriterar rec.ex så blir det spännande att se om jag äntligen hinner med Mayas dagbok.

Vad tänker du läsa i veckan?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar