söndag 28 augusti 2016

Veckoplanering vecka 35

Jag hade ju räknat med att få mycket lästid den här helgen. Visst hann jag med att läsa en del, men inte riktigt så mycket som jag hade räknat med. Det där med inga planer för helgen visade sig vara en sanning med modifikation. Vi hade visserligen inga planer i förväg, istället blev det ju ett spontanbesök på loppis idag och sånt tar ju alltid tid. Men jag är rätt så nöjd ändå och hoppas nu att jag ska lyckas minst lika bra med planeringen för vecka 35.






Det jag tänkt läsa är





Kärleken skär djupa sår av Helena von Zweigbergk
(läser jag just nu och har inte så långt kvar)














Barn nr 8 av Kim Alkemade












Vänd dig inte om av Tove Alsterdal












Rivalerna av Alyson Noël








Vad har du tänkt läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar