söndag 7 augusti 2016

Veckoplanering vecka 32

Vecka 31 gick riktigt bra. Visserligen läste jag inte exakt de böcker jag hade planerat att läsa men det är inte så viktigt att hålla sig exakt till den planering man gjort i förväg. Eftersom jag prioriterar rec.ex så fick det bli ett sådant istället för en hyllvärmare. Hyllvärmaren lär jag hinna läsa vid senare tillfälle.
Och nu är det dags att planera för vecka 32. 




Om inget oförutsett händer tänkte jag under vecka 32 läsa






Osynlig makt av J.F Hansson
Har jag redan hunnit komma in i och läsandet flyter på riktigt bra, så den här ska nog inte ta alltför många dagar att läsa klart trots sina 640 sidor.









Mayas dagbok av Isabel Allende
Den här har hängt med ett antal veckor och jag har hela tiden fått lägga den åt sidan när annat kommit i vägen. Men kommande vecka bör jag äntligen få den genomläst har jag tänkt mig.







Det får bli bara de här två på den här planeringen, ingen av böckerna är tunn så det är nog lika bra att vara på den säkra sidan och bara satsa på att få de här genomlästa.

Vad tänkte du läsa under kommande vecka?














1 kommentar:

  1. 640 sidor, det blir intressant att läsa din recension sedan, och se om författaren lyckats hålla liv i berättelsen under så många sidor. Själv skall jag läsa Cila och Rolf Börjlinds nya kriminalroman, Sov du lilla videung, och Mattias Edvardssons bok En nästan sann historia. Sedan blir det ett par barnböcker också, som vi fått som recensionsex. Jag har sett fram mot att läsa dem allihop, så jag hoppas att de lever upp till förväntningarna.

    SvaraRadera