söndag 21 augusti 2016

Veckoplanering vecka 34

Förra söndagens planering för vecka 33 flög ut genom fönstret redan på måndagen och inte gick det bättre med helgplaneringen heller, jag hann inte läsa ens hälften så mycket som jag hade önskat och planerat för. Ska bli spännande att se ifall den här planeringen håller bättre.
Min man börjar jobba igen imorgon så då har jag dagarna helt åt mig själv igen, vilket betyder att jag kan sitta och läsa så mycket jag vill utan att något/någon stör.




Under kommande vecka har jag tänkt mig att läsa






Lex domini av Staffan Gullsby
(har läst ungefär halva boken redan)













Morgonen de kom för att hämta oss av Janine di Giovanni















Barn nr 8 av Kim van Alkemade







Vad ska du läsa i veckan?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar