tisdag 23 augusti 2016

Veckans bokbloggsfråga vecka 34

Den här tisdagen har gått fort och jag har hunnit med mycket. Jag har varit ganska orkeslös ett tag och har egentligen inte haft lust med något, men nu känns det som att det vänt, och det är skönt.
Bloglovin' har inte fungerat alls de senaste dagarna och jag är så van vid att följa andra bloggar genom den att jag känner mig handikappad på något sätt. Så jag får hoppa runt på egen hand nu och när jag gjorde det så kom jag ju på att det är dags för Veckans bokbloggsfråga. Den här veckans fråga lyder:

Vad anser du, är bokbloggskommentarer idag ett minne blott? Får du fortfarande kommentarer? Skriver du själv kommentarer? Vilket forum är det som du numera håller kontakten med dina läsare och ni kan diskutera det du och andra bokbloggare har skrivit i dina inlägg? 

--------------------
Nej, jag tycker det här med kommentarer fungerar alldeles utmärkt. Jag tycker jag får en hel del kommentarer på mina inlägg, tyvärr är jag inte så bra på att svara på de inläggena men jag försöker bättra mig vilket går så där... Och jag skriver själv kommentarer. En del blir det ju automatiskt i o m de fasta inslagen t ex Veckans bokbloggsfråga, Tematrio, Kulturkollos veckoutmaning osv, men jag skriver kommentarer annars också.
För mig är det kommentarer som gäller och så får jag också mail från en del läsare. På de sociala medierna har jag ingen kommunikation med någon förutom att jag lägger ut länk till blogginläggen där.

4 kommentarer:

  1. Ja det brukar bli en hel del kommentarer när det är gemensamma aktiviteter i bokbloggsvärlden :)

    SvaraRadera
  2. På gemensamma inlägg då blir det betydligt fler kommentarer :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har ju faktiskt fått mail av läsare någon gång också, det tänkte jag inte på när jag skrev mitt inlägg.

    SvaraRadera
  4. Ja, utmaningar och aktiviteter bringar förstås in allra flest kommentarer :)

    SvaraRadera