fredag 9 oktober 2015

Helgens läsning

För tillfället har jag verkligen inga problem med att komma på vad jag ska läsa under helgen snarare tvärtom, jag önskar helgen var längre.
Jag blev klar med Jag är Pilgrimen precis lagom till helgen (recension kommer imorgon) så jag har precis börjat läsa en annan bok





Experimentet av Catrine Tollström









Men eftersom det blir i princip en omläsning (Bödeln, Frälsaren, Observatören i omarbetad version) så tror jag det går ganska snabbt att läsa den så jag hinner med en till innan helgen är slut.



Ett vet jag säkert av Oprah Winfrey










Vad ska du läsa i helgen?










3 kommentarer:

  1. Jag har alltid några stycken böcker på gång men idag blev jag sugen på att se tv-serier.

    SvaraRadera
  2. Har inte hört talas om någon av böckerna som du skall läsa. Kika gärna in på min blogg och kika vad jag planerat att läsa.

    SvaraRadera
  3. Jag har MASSA böcker som jag vill läsa, så skulle behöva massa lästid men man ska ju hinna med så mycket annat oxå!

    SvaraRadera