tisdag 27 oktober 2015

Tisdagsutmaningen - Läslov

Jag har haft så fullt upp idag att jag nästan glömde Kulturkollos Tisdagsutmaning. Men nu på kvällen när jag kunde slappna av lite så började det gnaga i bakhuvudet att det var något jag hade glömt och till slut kom jag på det.
Den här tisdagens fråga lyder


Om du hade läslov den här veckan vad skulle du läsa då?

----------------------------

I och med att jag är sjukpensionär så har jag ju läslov hela tiden så att säga. Så jag kan sätta mig och läsa precis när jag vill. Så den här veckan hoppas jag hinna med att läsa följande böcker




Minnesskymning av Mattias Kuldkepp













Gudar och monster av Laini Taylor










Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr









Och har jag riktig tur så kanske jag hinner börja med




Döden som diktator av Mark Greaney












































2 kommentarer:

  1. Den där Ljuset vi inte ser börjar jag bli lite nyfiken på.

    SvaraRadera
  2. Tänk att det finns guldkanter på allt- jag tror ju inte att det är kul att vara sjukpensionär, men kul att kunna läsa när man vill!

    SvaraRadera