söndag 18 oktober 2015

Veckoplanering vecka 43

Överraskande nog så fungerade förra veckans planering alldeles utmärkt och jag läste i princip allt som jag hade tänkt mig att läsa, förutom att jag bytte plats på de två sista böckerna på planeringen. Men i o m det här så ligger jag nu helt i fas med läsningen...
Eftersom min man jobbar eftermiddagspass den här veckan så räknar jag med att jag kommer att ha ordentligt med tid för läsning. Så vecka 43 har jag tänkt mig att hinna med följande




Tid: Livet är inte kronologiskt av Alex Schulman & Sigge Eklund
(har jag redan börjat på)











Mot vägs ände av Rolf Rådén












Par i brott av Agatha Christie













Minnesskymning av Mattias Kuldkepp






Och om jag hinner så är det dags att börja på




Döden som diktator av Mark Greaney








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar