söndag 11 oktober 2015

Veckoplanering vecka 42

Planeringen har hållit ganska bra den här veckan så nu är det bara att ge sig i kast med vecka 42. Som det ser ut nu så har jag all tid i världen att läsa den här veckan. Vi har ingenting inplanerat, det är nog inga fler köksmaskiner som ser ut att vara färdiga att packa ihop så jag har tänkt mig att hinna läsa




Experimentet av Catrine Tollström
(har jag redan börjat på och kommit en bra bit på väg så den är snart färdigläst)











Ett vet jag säkert av Oprah Winfrey












TID - livet är inte kronologiskt av Alex Schulman & Sigge Eklund







Och förhoppningsvis hinner jag också sätta igång med




Vinterfolket av Jennifer McMahon











1 kommentar:

  1. Vinterfolket verkar spännande. Och Experimentet. Hoppas de kommer i pocket.

    SvaraRadera