fredag 23 oktober 2015

Helgläsning

I helgen kommer det nog att bli mycket läsning för mig. Min man jobbar hela helgen så vi har inga aktiviteter inplanerade så jag har all hela dagarna för mig själv. Då blir det att läsa mycket och emellanåt ta en paus och färglägga lite.

Det jag har tänkt mig att läsa den här helgen är



Mot vägs ände av Rolf Rådén
(har jag redan börjat på)














Par i brott av Agatha Christie










Minnesskymning av Mattias Kuldkepp











Vad ska du läsa i helgen?




6 kommentarer:

  1. Åh vilken lyx! Här har vi 5års kalas med allt vad det innebär, så man lär nog vara rätt trött när det blir tyst och lugnt igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. När det är 5-årskalas lär det ju inte gå att läsa!

      Radera
  2. Minnesskymning ska jag börja på också men tyvärr har jag massa annat inplanerat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir så ibland - man kan inte ha tid alla helger.

      Radera
  3. Jag läser Vilhelm Mobergs Sista brevet till Sverige. Tiden räcker inte till för att läsa ut den, men lite trevlig kvällsläsning blir det i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mobergs serie är alltid trevlig läsning!

      Radera