söndag 11 oktober 2015

Nytt i bokhyllan

Näst sista helgen för bakluckeloppisen på Ulva och redan nu var det kallt, så jag tvivlar på att speciellt många säljare beger sig dit till säsongsavslutningen nästa helg. Så idag var nog sista besöket där för oss den här säsongen. Och det fanns nästan ingen som hade böcker. Men efter Ulva skulle vi handla på ICA Maxi och de har haft en massa pocket för 49,-/st ett tag. Nu var resterande böcker nedsatta till 29,-/st och då var jag ju tvungen att gå igenom lådorna. Och en av böckerna har jag faktiskt velat läsa så den fick följa med hem.


Glaskroppar av Erik Axl Sund


2 kommentarer:

  1. Den där boken har jag hållit i ett par gånger när jag varit på Akademibokhandeln men än har den inte fått följa med hem av någon anledning.

    SvaraRadera
  2. Glaskroppar vann jag i en tävling så den ska läsas måste bara hitta tiden!! :)

    SvaraRadera