fredag 30 oktober 2015

Helgläsning

Det ska bli intressant att se hur mycket jag hinner läsa den här helgen. Brorsan är på besök och då brukar jag inte läsa lika mycket, istället läser han mer än vanligt. Min man börjar jobba igen på måndag efter att ha varit ledig hela veckan så den här helgen borde vi få en del gjort som vi annars inte hinner med och det tar ju också tid från läsningen. Men lite lär jag ju hinna med och förhoppningsvis blir det då



4.50 från Paddington av Agatha Christie












Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr









Vad ska du läsa i helgen?


2 kommentarer:

  1. Ljuset vi inte ser är jag såååå avis på! Har sett att många läser den för tillfället och den står nog högst upp på att läsa listan dessutom! Men jag ska kämpa på med min Harry Potter and the Chamber of Secrets xD Kan ju vara trevligt det med. :P

    SvaraRadera
  2. Jag väntar otåligt på vad du tycker om Ljuset vi inte ser :)

    SvaraRadera