söndag 4 oktober 2015

Veckoplanering vecka 41

Förra veckan gick relativt bra även om jag inte hann med att ens börja på en av böckerna. Å andra sidan så läste jag några böcker som inte stod på planeringen, så det går jämnt ut, tror jag.
Planeringen för kommande vecka blir mycket knivigare i o m att jag fortfarande har några böcker kvar i rec.ex-högen och det också är några på ingång som jag inte vet när de landar i brevlådan. Men jag får försöka göra någon slags planering i alla fall.




Jag är Pilgrimen av Terry Hayes
(har börjat och kommit en bra bit på väg, men jag lär inte ha läst klart förrän ev på månd/tisd)













Experimentet av Catrine Tollström











Tid - livet är inte kronologiskt av Alex Schulman & Sigge Eklund




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar