torsdag 19 december 2019

Helgfrågan vecka 51


Dags att svara på Mias Helgfråga. Den här veckan vill hon veta

Nu närmar vi oss jul och även slutet på året och snart kommer alla utmaningar man ska hoppa på.

Vilken utmaning tänker ni anta?
Bonusfråga: Vilken maträtt är ett måste på julbordet?

-----------------------

Jag vet faktiskt inte ännu vilka utmaningar jag ska delta i, det får jag se när utmaningarna börjar dyka upp. Jag tar ju inte utmaningarna på alltför stort allvar utan jag gör det jag hinner utan att stressa, utmaningarna är mer till att styra läsningen åt rätt håll (t ex att läsa hyllvärmare)

Något som är ett absolut måste på vårt julbord är alla lådorna, kålrotslåda, morotslåda, leverlåda och sötad makaronilåda.

Morotslåda och kålrotslåda

10 kommentarer:

  1. min bror kommer med morots- och kålrotslåda imorgon.

    SvaraRadera
  2. Jag försöker klara utmaningarna, men misslyckas jag så går inte världen under för det.

    SvaraRadera
  3. sötad makaronilåda låter som en utmaning! har jag aldrig hört talas om tidigare. läsutmaningarna får inte bli ett stressmoment, förstås

    SvaraRadera
  4. Utmaningar är mest en kul grej och som morötter för att pusha mig lite. Kålrotslåda är gott!

    SvaraRadera
  5. Leverlåda lät förfärligt, men det är säkert godare än det låter.

    SvaraRadera
  6. Håller med, utmaningarna kan vara en kul grej men får inte pressa :)

    SvaraRadera
  7. Det är roligt med utmaningar men det får bli som det blir med resultatet.

    SvaraRadera
  8. Tycker det verkar sunt att inte ta såna utmaningar på alltför stort allvar. Kålrotslåda är gott, dom andra varianterna har jag inte testat.

    SvaraRadera
  9. Jag skulle verkligen vilja testa dessa lådor 🎅

    SvaraRadera