torsdag 26 december 2019

Helgfrågan vecka 52


Kvällens måsten, middag och kvällsvila, är fixade så nu är det nog dags att svara på Mias Helgfråga. Den här veckan frågar hon

Vad läser ni?

Har du fått några julklappar?

-----------------

Just nu läser jag

Svek av Jesper Stein (i köket)

Hälsa henne att hon ska dö av Jasmine Kara (i sovrummet)


Jadå, Remus (kattungen) blev vår gemensamma julklapp och så fick jag en bok(och lite annat) och maken tre böcker som personliga julklappar. Av brorsan fick vi ett set med fina knivar till köket.




9 kommentarer:

  1. Mysigt med en katt kattunge. Åh vad jag blev sugen. Var länge sedan min sista katt gick bort.

    SvaraRadera
  2. okända böcker för mig. men kissen ser bekant ut. sonen hade en Cornish Rex som jag var väldigt fäst vid. hon var en barsk, men mycket älskvärd dam

    SvaraRadera
  3. Hälsa henne att hon ska dö låter som en väldigt stark bok. Trevligt med gemensam julklapp.

    SvaraRadera
  4. Den där Backmanboken du fick är alldeles säkert bra.

    SvaraRadera
  5. Lilla söta missemånsen då! Vilken fin julklapp!

    SvaraRadera
  6. Trevligt med den nya familjemedlemmen. :) Böckerna känner jag inte till.

    SvaraRadera
  7. Böckerna var okända för mig. Vilken trevlig gemensam klapp det blev. Och det gäller väl att vara överens om just såna julklappar!

    SvaraRadera