måndag 23 december 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 51

Jag hann inte med speciellt mycket läs- och recensionsmässigt under vecka 51, det var så mycket annat som skulle fixas inför jul. Och recensionerna var det bara att glömma, det fanns inte en chans att jag skulle kunna sätta mig framför datorn och få ro och inspiration att skriva om någon av de böcker jag läst den senaste tiden, allt sånt får vänt till efter jul. Jag hade tänkt att köpa en "julbok" för i år blir första gången jag planerat att läsa en sådan inför jul, men så rotade jag runt i bokhyllorna och hittade en bok som jag köpt för ett tag sedan som passade in i temat så då slapp jag ge mig ut på stan för att köpa något. Just nu längtar jag efter att julafton är avklarad för då kan jag sätta mig ner och läsa i lugn och ro.

Det jag hann med under vecka 51 var

Jag läste klart 2 böcker

Skulden av David Baldacci
Jag kommer hem till jul av Joanna Bolouri

Jag publicerade 0 recensioner

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Det som ingen ser av Susanne Hydén
Inte ett ord av Harlan Coben

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar