måndag 30 december 2019

Läsplanering januari 2020

Lika bra att börja med månadsplaneringen direkt och då är det läsningen januari 2020 som gäller. Jag har lyckats ganska bra med att minska på högarna och det är jag glad över så nu har jag bara kvar ett par mindre högar med spontanutskick från förlagen. Eftersom det är nytt år och det kommer nya, spännande böcker i januari så hoppas jag kunna minska högarna lite till innan det är dags att sätta igång ordentligt med böcker som kommer under 2020.
Jag har också tänkt mig att fortsätta med att läsa hyllvärmare så att jag får bort de äldsta olästa böckerna från bokhyllorna. Alltså blir det till att läsa minst en hyllvärmare under januari och den jag valt att läsa är



Ett alldeles särskilt förhållande av Douglas Kennedy (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar