fredag 27 december 2019

Helgläsning vecka 52

Äntligen är julen över! Jag är ingen julmänniska så jag är bara nöjd och glad över att allt det där nu är över och man kan börja med allt det vardagliga igen. Visserligen är det årsskifte under kommande vecka men vi brukar göra det lätt för oss, ät gott, titta lite på tv och läsa mycket. Läsa har jag såklart tänkt att göra den här helgen också. Brorsan åkte hem idag så det blir bara maken och jag med de fyrbenta här hemma den här helgen och det känns skönt.Som det ser ut nu så kommer vi inte att åka iväg någonstans utan tar det bara lugnt hela helgen. Det blir mycket lek med katterna och också tid för läsning. Ändå tänkte jag inte ha med så många böcker i planeringen, hinner jag börja på någon till blir jag glad , hinner jag inte så blir det bra ändå. Jag har nämligen tänkt försöka hinna med en del recensioner under helgen och då hinner man inte läsa så mycket.

Det jag tänkt läsa under helgen är


Det som ingen ser av Susanne Hydén












Tiden dödar långsamt av Michel Bussi











Vad har du tänkt dig att läsa under den här helgen?

1 kommentar:

  1. Jag beundrar dig...att du tänker läsa så pass mycket under helgen! Själv är jag långsamläsare så jag tragglar mig igenom Malin Persson Giolito fortfarande men är på sluttampen nu ;) Ha en underbar helg med maken, katterna och böckerna!

    SvaraRadera