tisdag 17 december 2019

Tisdagstrion vecka 51: Julstämning


Dagarna går verkligen fort just nu och julen närmar sig nästan alldeles för snabbt. Som tur är så har vi nästan allt färdigt nu, det återstår bara att handla lite inför jul och fixa skinkan så kan vi ta det lugnt sen. Idag är det i alla fall dags för Tisdagstrion som anordnas av Ugglan & boken. Temat är

JULSTÄMNING

--------------------

Jag brukar inte läsa s.k. julböcker, men ändå har det blivit några de senaste åren, men de har inte nödvändigtvis blivit lästa vid jultid.

Lisens jul av Inger Boman & Karin Eriksson





13 kommentarer:

  1. Juliga böcker, verkligen. Lisens jul ser så gullig ut.

    SvaraRadera
  2. Colgan och Klingberg är julens mästare.

    SvaraRadera
  3. Klingbergs bok är jättemysig. I serien om bageriet har jag bara hunnit läsa första boken ännu.

    SvaraRadera
  4. Så trevliga och juliga dina böcker ser ut.

    SvaraRadera
  5. De två sista har jag läst. Julmysiga :)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det är roligt att läsa julböcker nu, komma i stämning.

    SvaraRadera
  7. Funderar på om jag ska ge "Jul i det lilla bageriet.." en chans. Får se hur jag gör. ;)

    SvaraRadera
  8. Vaxade juveler och brända hjärtan har jag läst :)

    SvaraRadera
  9. Egentligen kan man ju läsa julböcker när som helst.

    SvaraRadera
  10. Har inte läst någon av dina böcker, men andra av Klingberg och Colgan.

    SvaraRadera
  11. Det finns verkligen massor av julböcker!

    SvaraRadera
  12. Klingbeerg har jag läst. Colgan känner jag till men den första är ny för mig

    SvaraRadera
  13. Ser ut som juliga böcker. :)

    SvaraRadera