söndag 22 december 2019

Läsplanering vecka 52

Det ska bli spännande att se hur det blir med läsningen under kommande vecka. Måndag lär jg inte hinna läsa mycket för då ska det sista fixas inför julen och på julafton kommer jag definitivt inte hinna läsa speciellt mycket. Juldagen däremot räknar jag med kunna ägna mig åt läsning och samma på torsdagen. Fredag ska jag iväg på provtagning igen och halva dagen går år till det. Troligtvis ska vi då också handla lite inför nyår så då kan man nog räkna bort hela den dagen också. Sen kommer helgen och då hoppas jag igen hinna läsa lite. Det blir alltså en vecka då det är väldigt osäkert hur mycket tid det blir för läsning, men planera ska jag göra ändå.


Det jag hoppas hinna läsa är



Välkommen till Flanagans av Åsa Hellberg
Var jag tvungen att pausa pga utmaningen Läs-it-snow, men imorgon bitti fortsätter jag på den.










Svek av Jesper Stein












Rent som guld av Karin Slaughter & Lee Child












Det som ingen ser av Susanne Hydén











Vad ska du läsa under vecka 52?

1 kommentar:

  1. Trevligt gäng böcker. Själv skall jag försöka läsa ut Snöfall, Mirakel och frusna hjärtan av Claire Sandy och läsa så mycket som möjligt ur En bur av guld av Camilla Läckberg.

    SvaraRadera