måndag 16 december 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 50

Jag visstye ju redan i förväg att det skulle bli tajt om lästid under vecka 50 och det blev det, men jag hade ingen aning om hur lite jag skulle läsa. Vi jobbade ju undan en massa under veckan eftersom vi visste att när vi väl hade hämtat Remus så skulle ingen av oss ha tid att hålla på med annat än honom och självklart blev det så. Det jag inte hade räknat med var att det gick lite extra tid under veckan med att leta rätt på alla prylar som han skulle behöva. Nog för att hela huset är fullt med klösträd, sovplatser osv, men nu i början, innan han och pojkarna har vant sig vid varandra, så måste han ju ha egna ställen där han kan känna sig trygg. Det blev alltså väldigt lite läst och väldigt lite recenserat under veckan och när helgen väl kom så blev det ännu mindre för på lördagen hämtade vi Remus och söndagen gick sen åt till att lära känna varandra.

Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 50 var

Jag läste ut 2 böcker + 1 novell

Skärvornas drottning av Johanna Nilsson
På Chesil Beach av Ian McEwan
Vigilant av Amanda Tartt

Jag publicerade 2 recensioner

Den himmelske Fåröherden - Ronnie G. Lundin
Kryptosapiens - Johan Jergner-Ekervik & Kristina Sigunsdotter

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar