fredag 13 december 2019

Helgläsning vecka 50

Det är svårt att ens försöka gissa sig till hur mycket lästid det blir för mig den här helgen. Imorgon åker vi och hämtar Remus (lykoikattungen) och sen lär vi vara ganska upptagna med att få honom att vänja sig vid oss och se till att Dart och Nitro också kommer överens med honom.Så mycket annat har vi inte planerat för utan har istället försökt fixa allt under veckan så att vi kan helt koncentrera oss på Remus.
Självklart vill jag och räknar med att hinna läsa lite också, men hur mycket det blir återstår att se.





Det jag tänkt läsa den här helgen är

 Skulden av David Baldacci (läser jag just nu)


Vigilant av Amanda Tartt













Välkommen till Flanagans av Åsa Hellberg












Svek av Jesper Stein

Vad ska du läsa i helgen?


1 kommentar:

  1. Ser ut som trevlig läsning. Själv har jag precis påbörjat "En kvinnas övertygelse" av Meg Wolitzer så den skall läsas i helgen.

    SvaraRadera